Bestellen & Betalen
Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Na je bestelling ontvang je een bevestigingmail van ons. Heb je deze niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Ik wil graag mijn bestelling wijzigen of iets toevoegen, kan dit?
Je kan je bestelling niet zelf aanpassen, maar zolang je bestelling nog niet verzonden is kan je contact met ons opnemen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Heb je nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen, neem dan contact met ons op om je bestelling te annuleren. Anders kan je gebruik maken van onze retour optie.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt op de volgende manieren je bestelling betalen:
- Ideal
- Apple Pay
- Klarna Afterpay
- Klarna Betaal Nu
- Creditcard
- Bancontact
Mijn betaling lukt niet, wat kan er aan de hand zijn?
- Ideal/Creditcard: Is er misschien een storing bij je bank? Probeer het later opnieuw of kies een andere betaalmethode.
- Klarna Afterpay: Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom je betaling niet geaccepteerd wordt: 1. Het bestelbedrag is te hoog 2. Bij bezorging is gekozen voor een afhaalpunt 3. Teveel openstaande facturen bij Klarna en/of overgedragen aan incassobureau. Wij kunnen niet zien waarom de betaling via klarna niet lukt, neem daarvoor contact op met klarna.
Mocht je bestelling toch niet lukken of gaat er iets mis met de betaling neem dan contact met ons op.