Klachten & Garantie

Garantie

Wij doen ons best om onze producten in een perfecte conditie aan u te leveren. Helaas komt het wel eens voor dat er een productie foutje door onze vingers glipt zonder dat we dat hebben opgemerkt of dat er iets kapot gaat tijdens het transport. Dit vinden we heel erg vervelend en natuurlijk lossen we dit graag voor u op en heb je hier garantie op. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen 2 maanden na constatering van een gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@oneofit.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

© 2017 - 2024 One of it | sitemap | rss